Houslista Jan Mráček se narodil v roce 1991 v Plzni do hudební rodiny. Na housle začal hrát v 5 letech. Studoval Pražskou konzervatoř a uměleckou univerzitu ve Vídni. Už během studií nasbíral mnoho významných úspěchů v soutěžích. Stal se nejmladším laureátem Mezinárodní soutěže Pražského jara 2010 a v roce 2014 získal první cenu v Mezinárodní houslové soutěži Fritze Kreislera ve Vídni.
Od roku 2011 je nejmladším sólistou Symfonického orchestru Českého rozhlasu. Jako sólista vystoupil Jan Mráček s Kuopio Symphony Orchestra, Romanian Radio Symphony, obojí pod taktovkou Saschi Goetzela, Lappeenranta City Orchestra (Finsko), s Českým národním symfonickým orchestrem, Symfonickým orchestrem hl. m. Prahy FOK, Janáčkovou filharmonií Ostrava a téměř všemi českými regionálními orchestry. Po debutu s Royal Philharmonic Orchestra v Londýně následoval americký debut se St. Louis Symphony, se Symphony of Florida s Jamesem Juddem, dále Dubaj s Wiener Concert-Verein a Čína se Slovinskou filharmonií. V dubnu minulého roku vystoupil ve Švýcarsku s houslovým koncertem P. I. Čajkovského v curyšské Tonhalle.
Mráček působí jako hostující koncertní mistr České filharmonie. Je členem Lobkowicz Tria, které se s úspěchem etablovalo i v zahraničí. Jana Mráčka můžeme slyšet na sérii CD s kompletním dílem A. Dvořáka, které pořídil pro švýcarské vydavatelství ONYX.
Irvin Venyš je řazen k nejvýraznějším umělcům mladé české generace. Je držitelem mnoha ocenění ze světově uznávaných soutěží (Pražské Jaro, Pacem in Terris Bayreuth, EBU New Talent, Paříž, Curych, Madeira). Tato ocenění opakovaně obhajuje na prestižních festivalech, jako jsou Festival Mitte Europa, Pablo Casals Festival v Prades, a na pódiích celé řady zemí (Japonsko, Německo, Francie, Španělsko atd.). Jeho hudební aktivity sahají od klasického klarinetového repertoáru až po extrémně náročné skladby 20. a 21. století (premiéroval díla Osvalda Golijova, Betty Oliveiro, Isanga Yuna, Jana Duška aj.), ale nevyhýbá se ani folklóru. Spolupracuje s předními světovými sólisty a dirigenty - Heinz-Jörg Schellenberger, Radovan Vlatkovič, Zakhar Bron, Peter Czaba, Igor Ardašev, Libor Pešek, Ralph Gothoni, Elina Vahala, Michel Lethiec, Hagai Shaham, Andre Cazalet a Jean-Louis Capezzali atd.
Irvin absolvoval Konzervatoř v Brně, na Akademii múzických umění v Praze absolvoval ve třídě profesorů Jiřího Hlaváče a Vlastimila Mareše magisterský a následně doktorský cyklus. Nyní zde působí jako pedagog. Své vzdělání doplnil roční stáží na Conservatoire Supérieur de Musique et de Danse v Paříži v prestižní třídě Michela Arrignona. V poslední době nahrával například pro Český rozhlas, Českou televizi, Mitteldeutsch Rundfunk, ORF, či Arco Diva.
Jiří Bárta je nejvýraznějším violoncellistou své generace u nás. Iniciátor, umělecký ředitel a spoluzakladatel Mezinárodního hudebního festivalu komorní hudby v Kutné Hoře patří již od 90. let ke špičce violoncellistů své generace. V rámci své rozsáhlé koncertní činnosti vystupuje ve spolupráci s předními interprety a orchestry ve významných koncertních síních a na festivalech po celé Evropě, v Americe, Japonsku a Austrálii. Je nadšeným propagátorem soudobé hudby: spolupracoval mj. s Petrem Ebenem, Markem Kopelentem, Peterem Grahamem, Pavlem Zemkem, Martinem Smolkou či Ondřejem Kukalem. Mnoho skladeb, často pro něj napsaných, uvedl v české nebo světové premiéře. Neváhá znovuobjevovat i skladby méně známých skladatelů 19. století, prakticky se zajímá i o autentickou interpretaci staré hudby, vášnivě se věnuje komorní hudbě.
Je držitelem řady významných ocenění, mimo jiné například Hammer Rostropovich Award (Los Angeles 1991), Europäische Förderpreis für Musik (Drážďany 1991), cen měsíčníku Harmonie za nejlepší českou nahrávku klasické hudby (1995, 1999), Klassik Heute Empfehlung, Gramophone Editor’s Choice, Grammy Award London (za společnou nahrávku písňového repertoáru s Magdalénou Koženou) a mnoha dalších. Kromě Supraphonu Jiří Bárta natáčel i pro firmu Lotos, Deutsche Gramophon a v poslední době pro londýnský Hyperion. Jeho diskografie zahrnuje mj. Bachovy suity, Šostakovičovy koncerty, ale i Foerstrův koncert nebo Rubinsteinovy sonáty. Působí v Eben Triu.
Martin Kasík, vítěz jedné z nejprestižnějších světových soutěží Young Concert Artists Competition v New Yorku 1999, se věnuje klavírní hře od čtyř let. Vystudoval Janáčkovu konzervatoř v Ostravě a Akademii múzických umění v Praze pod vedením prof. Ivana Klánského. Zvítězil v mnoha domácích i mezinárodních soutěžích, mj. v soutěži Pražského jara 1998. Je držitelem ceny Davidoff Prix 2000 pro nejlepšího českého interpreta do 28 let v oblasti klasické hudby.
Vítězství v soutěži Pražského jara 1998 a Young Concert Artists v New Yorku 1999 mu otevřelo cestu na světová pódia. Vystoupil v Carnegie Hall, sále Berlínské filharmonie, Tonhalle Zürich, v lipském Gewandhausu, tokijské Suntory Hall či v Concertgebouw Amsterdam, v sálech v Rotterdamu, Helsinkách, Barceloně, Washingtonu ad.
Pod taktovkou dirigentů (Pinchas Zukerman, Yakov Kreizberg, Ingo Metzmacher, Ken-Ichiro Kobayashi, Libor Pešek, Jakub Hrůša, Tomáš Netopil) vystoupil s Chicago Symphony Orchestra, Minneapolis Symphony Orchestra, New York Chamber Philharmonic, DSO Berlin, Tonhalle-Orchester Zürich, Stuttgarter Philharmoniker, Helsinki Philharmonic nebo Singapore Philharmonic. Pravidelně spolupracuje s Českou filharmonií a Symfonickým orchestrem hl. m. Prahy FOK, s nimiž uskutečnil koncertní turné po Japonsku a USA.
Martin Kasík mimo svou koncertní činnost vyučuje na Akademii múzických umění v Praze a Pražské konzervatoři. Je uměleckým ředitelem Chopinova festivalu v Mariánských Lázních. Jeho nahrávky pro společnosti Supraphon a Arco Diva získaly nejvyšší ocenění v časopisech Gramophone, Repertoire a Harmonie.